Közösség

Partnereink


 


2013.02.24. 23:46 Kovács Olivér

Vezetőség

Kemény Kornél

elnök

Kornél.png

2007-ben a Szent Margit Gimnáziumban érettségiztem, majd a Budapesti Corvinus Egyetemen folytattam tanulmányaimat. 2010-ben szereztem alapszakos diplomát közszolgálati közgazdászként. Jelenleg végzős hallgató vagyok a Közgazdálkodás-közpolitika és a Pénzügy mesterszakokon. Az elmúlt évek során dolgoztam az egyetemen demonstrátorként, a BCE Innovációs Központban, illetve a Nemzetgazdasági Minisztériumban.

A KDSZ életében annak megalakulása óta aktívan részt veszek. Az első félévben a működésben tagként vettem részt, majd 2011 szeptemberétől a szervezet alelnöke voltam, s később, 2012 februárjától szakmai alelnökként és elnökhelyettesként dolgoztam. A Közgyűlés 2012. júniusi hatállyal választott elnökké.

A kezdetektől fogva célom, hogy hozzájáruljak egy olyan szakmai-emberi közösség kialakításához, amely hozzásegíti tagjainkat látókörük bővítéséhez, elemzői képességeik javításához, a szűkebb és tágabb közösségeikhez való elhivatottságuk mélyítéséhez, kapcsolatrendszerük bővítéséhez, illetve a közösségben való munka szépségének megismeréséhez. Hiszem, hogy a folyamatosan gazdagodó szakmai és közösségi programsorozatainkkal sikerül értéket teremtenünk. Szívügyemnek tekintem, hogy a főirányú közgazdaságtantól eltérő nézeteket is megismertessünk tagjainkkal megteremtvén ezzel a lehetőséget látókörük további bővítésére.

A KDSZ egy fiatal, de stabil lábakon álló, dinamikusan fejlődő, további fejlődési potenciált magában hordozó szervezet, melynek vezetése komoly felelősség és lehetőség is egyben. Fontosnak tartom, hogy közösen a szervezetet mind szakmailag, mind szervezetileg még erősebbé tegyük és elismertségét tovább növeljük. Ezért dolgozom. 

Golovics József

szakmai alelnök, elnökhelyettes

józsi.jpg

2012-ben diplomáztam közszolgálati közgazdász, illetve nemzetközi tanulmányok alapszakokon, jelenleg pedig első éves közgazdasági elemző mesterszakos hallgató vagyok. Bár az alapításban még nem vettem részt, a KDSZ-nek már kezdetektől a tagja vagyok. Korábban a szervezet blogjáért felelős elnökségi megbízottként, majd titkárként munkálkodtam a szervezet ügyeinek előmozdítása érdekében, június óta pedig szakmai alelnökként dolgozom azon, hogy a KDSZ-t a Corvinus legrangosabb diákszervezetei között tartsák számon. Munkám során személyes célomnak tekintem azt, hogy a szervezet keretei között egy ismert és elismert szakmai közösséget kovácsoljunk össze, s a KDSZ-ből egy olyan „márkanév” váljon, mely szakértelmet és minőséget jelez.

Retezi A. Richárd

kommunikációs és koordinációs alelnök
kdszblogprofilkép.jpg

2008-ban a Kalmár László Számítástechnikai és Közgazdasági Szakközépiskolában érettségiztem. 2012-ben diplomáztam le Nemzetközi Gazdálkodás alapszakon, jelenleg pedig szintén ennek a szaknak vagyok elsőéves mesterszakos hallgatója a Corvinuson.


2011-ben az Erasmus programon keresztül közel egy évet hallgatóként, illetve gyakornokként Spanyolországban töltöttem, először délen az Universidad de Huelva intézményében, Andalúziában, a gyakornoki programot pedig Valenciában töltöttem, mint marketing asszisztens. A szakdolgozatomat a Megújuló Energiaforrások magyar villamosenergia-felhasználásáról és az Európai Unió 2020-as energiastratégiájáról írtam.


A KDSZ-nek 2012 szeptembere óta vagyok aktív tagja, s azért esett a választásom erre a diákszervezetre, mert tökéletesen kiegészíti az NG által kínált többnyire üzleti közgazdaságtani szemléletet a közigazgatási, szakpolitikákat (policy-ket) tartalmazó közgazdasági perspektívával. További erőteljes pozitívum, hogy a diákszervezet képes volt húzóneveket, a szakmájukban kiemelkedő vendégelőadókat meghívni, s külön örvendetes, hogy elszakadva a mainstream közgazdaságtantól, megismerhetünk különböző szakmailag megalapozott alternatív megközelítéseket is, szélesítve a látókörünket és bővíteni a rendes előadásokon hallgatott mainstream irányvonalakat.


Teljes mértékben azonosulni tudok a KDSZ céljaival és célkitűzéseivel, s igyekszek segíteni a diákszervezetet abban, hogy tovább fejlődjön, minél több hallgatóhoz eljusson a híre, s a Corvinus egyik legmagasabb minőségű, presztízsű diákszervezete legyen. Ezért alakult meg 2012 őszi félévében a Marketing Bizottság, melyet átmenetileg én vezettem, 2013 februárja óta pedig a szervezet kommunikációs és koordinációs alelnökeként igyekszem fejleszteni a diákszervezetet és összehangolni annak mindennapi működését.

Bátovszki Márton

titkár

Márton.png

2012-ben diplomáztam közszolgálati közgazdász alapszakon,jelenleg pedig első éves közgazdálkodás és közpolitika mesterszakos hallgató vagyok.

2011 elején csatlakoztam a KDSZ-hez, és 2012. június óta töltöm be a szervezet titkári pozícióját.

Azért ehhez a diákszervezethez csatlakoztam, mert ez állt a legközelebb az érdeklődési körömhöz, és mivel hosszabb távon a közszférában szeretnék elhelyezkedni, ezért ilyen célú terveimbe is jól illeszkedik tagságom.

Értem ez alatt a szervezet szakmai kurzusait, illetve a gyakornoki lehetőségeket, amikkel én is éltem.

Persze egy diákszervezet – főleg a Corvinuson – nem lehet teljes a közösségi programok nélkül, ezért ezt is figyelembe vettem a választásnál, és ezen a téren azóta sem csalódtam.

Ezen kívül az a tény, hogy a szervezet viszonylag fiatal, szintén vonzó volt számomra, mivel így dinamikusabb a többihez képest, illetve nagyobb mozgásterem nyílt az ötleteim megvalósítására a KDSZ minél rangosabbá tételében.

Elnökségi megbízottak:

  • Alumniért felelős elnökségi megbízott: Mikudina Boglárka
  • A szervezet angol nyelvű estjeiért felelős elnökségi megbízott: Virág Emese
  • Informatikai referensek: Budai László, Kovács Olivér
  • Közösségi programszervező referens: Király András
  • Kurzusasszisztensek: Leelőssy Ambrus, Tóth Krisztián
  • Marketing Bizottság vezető: Süli Judit
  • Társadalmi partnerekkel történő kapcsolattartásáért felelős referens: Lakatos Gergő
  • Vizuális rögzítésért felelős referens: Bóta Nikolett

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kdsz.blog.hu/api/trackback/id/tr124864684
süti beállítások módosítása